Silnik wysokoprężny z dodatkowym zasilaniem LPG

Gazo-Diesel działa na zasadzie typowej dla tego typu instalacji, czyli zastępuje olej napędowy w około 20% LPG do silnika, w którym zapłon nadal następuje samoczynnie. Jednocześnie pozwala zmniejszyć zapotrzebowanie na oba paliwa do około 5%

Viagra è un medicinale progettato per il trattamento della disfunzione erettile. Il farmaco è un inibitore della fosfodiesterasi (PDE-5). L’acquisto viagra generico senza ricetta nella nostra farmacia online è completamente sicuro, poiché offriamo una garanzia al 100% su tutti i prodotti. Il prodotto non deve essere somministrato più di una volta al giorno.

Bez modyfikacji silnika Największą zaletą tej instalacji gazowej jest to, że nie ma konieczności modyfikacji silnika dzięki czemu system jest uniwersalny i można go stosować we wszystkich rodzajach silników diesla, także nowoczesnych. Gazo-Diesel jest systemem mało „inwazyjnym” i ogranicza się jedynie do montażu reduktora (takiego samego, jak w instalacjach IV generacji do jednostek benzynowych), pojedynczego ( podwójnego ) wtryskiwacza gazu, filtra, czujnika MAP i sterownika oraz pobrania danych o prędkości obrotowej z alternatora lub pompy oleju.

Wzrost mocy i żywotności

Dzięki dodaniu gazu zwiększa się moc i moment obrotowy silnika. Wzrost mocy następuje poprzez pełne spalenie mieszanki ( ON+LPG ) w zakresie do 98%. Zostało to potwierdzone przez badania emisji spalin wykonane w certyfikowanej jednostce badawczej (Pracownia Badań Emisyjnych ITS Warszawa załącznik 1 Protokół 17/09)  Silnik o zapłonie samoczynnym spala mieszankę w zakresie od 70% do  około 80% w zależności od rodzaju zasilania paliwowego. W niektórych silnikach turbodoładowanych udaje się uzyskać moc nawet o 20 % większą niż moc znamionowa silnika. Dużym atutem zasilania Gazo-Diesla jest to, że silnik pracuje znacznie ciszej i jest bardziej elastyczny. Dzięki zmniejszeniu obciążenia układu paliwowego, zwiększa się żywotność podzespołów w układach zasilania diesla, szczególnie w systemach Common Rail, które pracują ze zmiennym ciśnieniem w zależności od obciążenia. Nad prawidłowym podaniem gazu, czuwa jednostka sterująca, oparta na nowoczesnych układach elektronicznych.

Zenit DIESEL to innowacyjna instalacja zaprojektowana przez doświadczonych techników. System oparty jest na jednoczesnym podawaniu średnio 80% ON i 20 % LPG – taka mieszanka wpływa na wydajniejsze spalanie ON. Dodatek gazu umożliwia prawie całkowite spalanie oleju napędowego, co w zwykłym silniku diesla jest praktycznie niemożliwe.

Zenit DIESEL to idealne rozwiązanie dla samochodów ciężarowych, samochodów dostawczych, autobusów, ciągników, maszyn rolniczych i pojazdów specjalistycznych.

Centrala posiada:

  • Funkcje umożliwiające zabezpieczenie silnika przed przekroczeniem bezpiecznych parametrów pracy
  • Emulatory ograniczające w sposób elastyczny ilość podawanego do silnika ON
  • Możliwość korzystania z różnych sygnałów pracy silnika w celu określenia właściwej dawki gazu
Zestaw Zenit PRO DIESEL zawiera:

  • Sterownik Zenit DIESEL BUS typ MK-2012/12/2 lub Zenit DIESEL TIR typ MK-2012/24/2
  • Reduktor Alaska
  • Wtryskiwacze HANA
  • Przełącznik AG Centrum
  • Wiązka elektryczna BUS lub wiązka elektryczna TIR
  • Filtr fazy lotnej z wkładem poliestrowym
  • MAPsensor
  • Termopara EGT

Oszczędność i ekologia

Oszczędności szacuje się nawet do 10 – 20% obniżenia kosztów eksploatacji pojazdu w odniesieniu do samego oleju napędowego. Dodatkowym atutem jest znacząca poprawa składu i ilości spalin co podnosi znacząco walory ekologiczne silników, w których zastosowano to rozwiązanie.

Przykład:
Dane użytkownika.

Pojazdy ciężarowe :
Dane użytkownika.

VOLVO FH 12

  • Zużycie oleju napędowego 39 li. ( średnie obciążenie) Podczas zasilania gazem  30 li. ON i 8 li. LPG

MAN TGA-2

  • Zużycie oleju napędowego 29 li. ( średnie obciążenie ) Podczas zasilania gazem  20 li. ON i 8 li. LPG        

 

Cena zestawu Zenit DIESEL
Pojazd  3,5 t. do 12 t. od 9500,- zł. do 13000,-
Pojazdy powyżej 12 t. i autobusy, cena zależna od rodzaju i

pojemności zbiornika od 12000,- zł. do 19000,-

 

Oferta  ważna do 30/06/2023 lub wyczerpania zapasów.

Zapraszamy do współpracy, korzystne rabaty i finansowanie. Możliwy dojazd do klienta na terenie całej polski.

Podane kwoty są cenami BRUTTO.